Celiakiförbundet

Gofika på lilla Pralina 7 juni

2026-06-22
I härligt försommarväder den 7 juni hade vi en fin stund på hästgården! 🌷
Lite problem att hitta rätt först pga google strul, men vi alla kom fram tillslut!
Det bjöds på gofika där vi även fick provsmaka lite nya ”kakor” och fynda med rabatt i gårdsbutiken!
Tack Lilla Pralina & alla medlemmar som deltog! 😃